fredag den 21. juli 2017

Futbalová Slavia má nového trénera, mužstvo povedie Uhrin mladší

Dušan Uhrin mladší ešte na jar viedol Dinamo Minsk, do vlaňajšieho augusta bol koučom vo Viktórii Plzeň. Po vyradení z kvalifikácie o Európsku ligu bol však odvolaný. Teraz sadá na ďalšie žeravé miesto.

"Rozhodol som sa v pondelok v noci. Viac by som zatiaľ hovoriť nechcel, počkajte na oficiálnej tlačovku, "povedal Uhrin mladší pre iDNES.cz.

Neskôr pre klubový web poznamenal:" Ponuku som dostal zhruba pred týždňom. Vedel som, že ju chcem prijať, ale musel som si tiež overiť, ako vôbec Slavia v túto chvíľu funguje a čo chce vedenie Slavie dokázať v budúcej sezóne. Slavia má historicky veľmi dobré meno.Ja pevne verím, že sa nám podarí stabilizovať dlouhoběji herný prejav, bolo by som rád, keby sme nemali také výkyvy vo výkonoch, ale ter az nechcem nič sľubovať. "

Uhrin kedysi v Slavii pôsobil, v roku 2001 spolupracoval s Karlom Jarolímom, potom s Jozefom Pesic.

Inak štyridsaťsedemročný syn kouča vicemajstrov Európy z roku 1996 Dušana Uhrina má za sebou vzdor ako v slovenskej lige, tak aj v zahraničí, kde úspešne viedol Dinamo Tbilisi, Temešvár, pôsobil v Kluži či v AEL Limasol.

V Česku začínal v druhej polovici deväťdesiatych rokov minulého storočia u sparťanskej juniorky, potom bol v Poštorné, v Slavii, v Bohemians 1905 a dvakrát v Mladej Boleslavi.Tam bol kandidátom aj tento rok, ak by sa Karel Jarolím rozhodol akceptovať ponuku Slovana Bratislava, ktorý ho chcel.

Slavia mení trénera po roku. Miroslav Beránek vlani nahradil holandského kouča Alexa Pastoor, ktorý s tímom málom zostúpil.

Beránek, ktorý v roku 2002 doviedol dvadsaťjednotku k titulu majstra Európy a potom robil asistenta Karolovi Brücknerovi u repre zentácie, skončil, hoci mal v klube zmluvu do leta 2017.

Slavia si od neho veľa sľubovala. Sľubne aj začal, po piatich kolách Slavia viedla ligu.Lenže potom zbierala už len neúspechy, z mizérie sa nevyhrabal do konca súťažného ročníka, musela aj bojovať o záchranu.

Pre vedenie klubu bol účinkovanie Baránka sklamaním, napriek tomu s jeho oficiálnym odvolaním váhalo kvôli jeho kontraktu.

"V pondelok som sa stretol s Miroslavom Baránkom. Hovoril som s ním o minulej sezóne, naozaj už nebude pokračovať, ale na Slavii mu stále záležalo, "napísal na svoj twittering účet bývalý slávistický hovorca a teraz spravodajca servera uefa.com Ondřej Zlámal.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar