torsdag den 20. juli 2017

Ty si ma zhodil! Ja? Nezmysel! Nibali sa zlostil, potom sa Froomovi ospravedlnil

Froome pre tentokrát nechcel hovoriť s reportérmi a vysvetľovať im, čo s Nibalim preberal. Vzadu za autobusom tímu Sky spolu vzápätí debatovali pre zmenu Dave Brailsford a Giuseppe Martinelli, manažéri oboch stajní.

Vo vnútri autobusu sa podľa všetkých indícií odohrala komunikácie typu: Ty si ma zhodil!…Ja? Ani náhodou…Kto to videl v televízii?…Aha, tak takto to bolo.

Témou sporu bol pád v závere 6. etapy v Havre, pri ktorom sa (nielen) Vincenzo Nibali ocitol na zemi.

v skutočnosti bol vinníkom aj najväčší obetí karambolu Tony Martin v žltom drese, ktorý škobrtl o koleso Bryana Cocquarda z Europcar.Martin sa potom neúspešne snažil vyrovnať pozíciu, telom zrazil na asfalt vpravo od seba Warrena Barguila z Giant a ten potom zložil aj Vincenza Nibaliho.

Froome sa naopak vyhýbal padajúcim Nibalimu a udržal sa na bicykli, iba si musel raz nôh vystúpiť.

"Bol som pôvodne na Frooma naštvaný, ale vydebatovali sme si to a vyjasnili," bet365 uviedol neskôr Nibali, obhajca titulu a líder Astany. V prvých emóciách po páde údajne vychrlil na Brita nie práve prívetivá slová.


"Bol som vážne vytočený a dával Froomovi pád za vinu. Teraz sme zase v pohode. V tej prvej chvíli to bolo iné. Myslel som si pôvodne, že to bol on, kto ma zrazil z bicykla. Ale nebolo to tak.Ospravedlnil som sa mu. "

Podobne hovoril aj Nibaliho tímový šéf Martinelli:" Ani jeden z nich poriadne netušil, kto vlastne ten pád spôsobil. Vincenzo si myslel, že to bol Ch ris. Ale televízny záznam nám všetko objasnil. Bola to pokojná konverzácie. "

Froome neskôr aspoň na Twitter napísal:" Boli zmätky, kto zavinil pád. Preto som išiel do autobusu Astany. "V tlačovej správe tímu Sky potom pridal informácie o vlastnom stave:" Len som mal trochu krvi na kolene, do ktorého som sa udrel, nič viac. Inak som úplne v poriadku.Chvíľu potom, čo som sa vyhol Nibalimu, som rovnako musel zastaviť a počkať na kraji cesty, pretože moje zadné koleso bolo ohnuté a nemohol som pokračovať ďalej. "

Naopak Nairo Quintana z Movistar a Teja van Garderen z BMC , idúci bet365 bonus za Nibalim, vlastnému pádu zabrániť nedokázali. Našťastie sa všetko odohralo v stúpaní pri rýchlosti 29 km / h, čo ich následky miernil.

Quintanův lakeť pristál na reťazi iného kolesá, neskôr mu paži prezeral doktor. "Vyzerá to len ako povrchové zranenia.Moji fanúšikovia môžu spať pokojne, "povedal Kolumbijčan sa zabandážovaným pravým lakťom. bet365 stavky "Aj keď to bol celkom tvrdý náraz, tak dúfam, že s tým zajtra nebudem mať problémy."

Van Garderen naopak dopadal do mäkkého, na telá pod ním ležiacich jazdcov. "To bolo pre Tejaye šťastie. Má len odreté koleno. Mohol dopadnúť omnoho horšie, "oznámil Max Testa, lekár tímu BMC.

Nibali hlásil pomliaždeniny na ramene a na nohe. "Ale nemal by mať vážne následky," upokojoval Emiliano Magni, lekár Astany.

Pre Taliana to bol prvý pád na tejto Tour.

Keď sa ho ktosi spýtal, či bude v závode pokračovať, rozosmial sa: "My sme cyklisti, nie futbalisti."

Len bet365 mobil Tony Martin, u ktorého to všetko začalo, musel sa zlomenú kľúčnou kosťou nabrať smer nemocnice.Majiteľa žltého dresu čaká operácia.

bet 365

Ingen kommentarer:

Send en kommentar